Tuesday, February 9, 2010

Ngantuk....


Salam kengkawan, wat per tu dah bekpes lom.. arggg aku kenyang pas makan mee goreng. Adus ngantuk nyeh mataku. mlm td annis wat hal la nape ntah. Kul 8.00 mlm pas mkn dia nangis2 nk tidur msk buai..........tidur. Pas tu plak aku ngan laki aku plak mencekik(aku wat spagettikk jerk), mataku sgt2 ngantuk gosok baju abang jerk.... 9.30 solat isyak n angkat annis gi atas msk bilik... dia bantai nangis x henti2 terus bangun x tidur. aku wat x tau je, abang dok layan dia siap mintak mkn mee lagi... abang siap bwk sepinggan dok mkn dlm blk aduhhh.........

Pastu dia kejutkan aku plak ajak gi bwh nk tengok TV plak, mampos aku dh le ngantuk giler. siap aku pun layan tgk citer nigina, bella TV9 abis TV3 plak smpai kul 12 siap aku mkn limau ngan dia(keje giler hehehe....) pastu dia nak msk buai tidur alamat aku tidur le atas lantai smbil buai dia.
Dia tidur x lena kejap2 bgn kul 3.30 dia nangis kuat aku mls nk pujuk mata x leh bkk..... lama2 laki aku turun bwh tgk nape?...... aku turunkan dr buai bg susu dan tidur kat lantai alas tikar je...sebelom tu abang kata hidung dia bedarah... bangun2 aku tgk dah kul 7.30 mampos x solat........ aku pakai tshirt je gi keje mls nk gosok......uwauwaaaa ngantuk nyerrrr........

No comments:

Post a Comment