Thursday, June 3, 2010

Satay Kajang...

Assalamualaikum...
Ni plak dinner malam tadi, nak masak apa yerr? malas nak pikir, kuar dr opis singgah pasaraya bintang jap beli brg skit dan terus bedesup gi restoran hj samuri sebelah stadium kajang(promote le plak).... beli satay je.... udahhhhh.

Jom makan opsss lupa plak dah abis la..mmmm sedap.

Takdan nak makan sana sebab En somi tak der, dia kdg2 sampai umah pun dah kul 8 lebih... aduh letih nak tunggu...



Anak sapa la ni, makan sorang2 errr ke curi2 makan... tak sabar dah tunggu ayah balik kot...



p/s- aku kalau makan satay kajang suker kat restoran hj samuri ni jer, tempat lain tak kena plak kat tekak aku yg ngada2 ni.

1 comment:

  1. Salam Zura,

    Meleleh air liur ni,, sedhak nyo satay kaje..

    ReplyDelete