Thursday, May 5, 2011

TAG dihari ini

Assalammualaikum…, hari ni wat tag lak…. Terima kasih pada mak-et semoga persahabatan kita dialam maya ini berkekalan hendaknya.

1.Bekas kekasih saya adalah seorang :
Kawan masa sekolah dari form 1 hingga Dia abis buat Diploma di Politeknik, tadak jodoh… huhu sedih…

2.Saya sedang mendengar :

Sinar FM.. suker dengar celoteh kak engku...

3.Mungkin saya patut:

Menyanyi bersama atau tutup radio takut bos marah… haha…

4.Saya suka :

Tidur dikala ini, bestnya… kalau kat umah besantai santai jer depan TV

5.Sahabat baik saya :

En Kaswadi Hamzah dan Cik Nur Annisa Khayra

6.Saya tak faham :

Kenapa orang suka mengata dan memperlekehkan kekurangan yg ada pd orang lain. Sedarlah olehmu bahawa tiada yg sempurna di dunia ini.

7.Saya kehilangan :

Duit dan ianya berlaku di rumah emak ketika itu ada majlis perkahwinan. Aku mengehtahui siapa yg amek tapi tidak mampu bersuara. Hanya airmata peneman setia. Percaya ada hikmah yg tersembunyi.

8.Ramai yg bertanya :

Rasanya takder kot, persoalan biasa2 jer… Hehehe….

9.Makna nama saya :

Tak tau la pulak tapi sama ada baik@buruk namaku itu rasanya tak bape penting. Yang penting kita sebagai manusia harus tau tasusila kehidupan.Dulu ibubapa jarang yg cek erti nama anak pakai letak jer sekarang ibubapa sentiasa memastikan nama anak mempunyai maksudnya yg terbaik….


10.Cinta itu adalah :

Cinta pd Allah dan Rasul. Sesuatu yg amat bernilai lahir dr hati, ikhlas mencintai orang-orang yg tersayang.., dan seluruh mahlukNya.


11.Saya akan cuba :

Menjadi anak, isteri, ummi dan mahluk tuhan yg terbaik. Masih banyak kekurangan dan perlu diperbaiki dari masa ke semasa.., InsyaAllah.

12.Telefon bimbit saya :

Cik Nokia jer…

13.Bila saya terjaga dari tidur :

Syukur,alhamdulilah masih bernafas dan dapat meneruskan kehidupan dengan lebih baik dari semalam.

14.Saya paling meluat apabila:

Ada orang yg bermuka muka baik, tikam belakang dan tidak jujur dalam segala hal.

15.Pesta/party adalah :

Menggembirakan

16.Haiwan yg paling comel :

Kucing Parsi

17.Peringkat umur yg paling menyeronokkan bg saya ialah :

26 tahun – Mendapat gelaran Isteri…, 28 tahun – Bergelar seorang Ibu

18.Hari ini :

Khamis

19.Malam ini saya akan :

Basuh kain, lipat kain, gosok baju keje, makan dan tidur… jgn lupa solat…
Rasa letih sungguh badan ini...


20.Esok pula saya akan :

Macam biasa hantar anak ke pengasuh, gi keje dan lepak2 jer kat opis….


21.Saya betul2 inginkan :

Kebahgiaan Dunia n Akhirat, kesejahteraan dalam keluarga dan hidup besederhana.

22.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pg ini :

Tak terkata apa2 sebab nak cepat-cepat jer, tak sempat nak belek mukaku ini…. Huhuhu… Yg nyata makin gebu dan bulat jer……

Rasa cam nak TAG sape yer…. Saja jer nak korek rahsia dia lak.. Saja suker2 jer tu pun kalau sudi… hehehe… terima kasih semua...


Saljuqaseh.blogspot

Noorsafone.blogspot

Chekiyah.blogspot.

hambakerdil.blogspot

2 comments:

  1. semoga tercapai segala cita-citamu, selamat hari ibu

    ReplyDelete