Wednesday, March 31, 2010

Baju Tidurku... vavava...

Salam,

Ni bagi menyahut seruan sahabatku, aku kena pakai baju tidur yg lawa spy suami tak ngumpat belakang den yo..... lalala... selama ni aku klu tidur kadang2 pakai kaftan je( baju kelawar) takpun t shirt ngan kain batik je sonang... bila bangun tidur pg2 tgk2 aku dah sarong kain pelekat cap gajah duduk ada ka patut... haha tak lawak. Kaftan aku tu mmg kebanyakannyer dah lusoh bkn koyak nmpak ketiak je ada yg dh sampai ke perot... ada gak yg still elok dan boleh dipakai (aiman tak kisah)...

Baju tidor nipis seksi tali halus belom penah lg aku pakai (kena try ni)... tp aku takut t mlm aku asik kena ganggu jerk..... malasssssss, zzzzzzzzz....... Tapi aku lbh selesa tidor pakai t shirt n seluar je (cotton) senang annis nk susu mlm2 singkap jerk... (x lucah erk ibu mithali lom ada pengalaman bancuh susu mlm2.. ayah sentiasa tidur lena) kecuali annis meragam dan x nk tidur... Aku juga lbh suker pakai kaftan sbb tak panas dan cantik ngan corak batikkk hehe...



1 comment:

  1. Salam,

    Walau baju apapun yang dipakai sewaktu tidur, janji ianya selesa, abg suka dan kita pun dpt tidur lena...iya kan....

    ReplyDelete