Tuesday, March 2, 2010

Mencari dan Terus Mencari Cinta Ilahi

Ingatan Seorang Suami pd Isterinya...

Yang Dipendam, hapuskanlah. Jangan membarah
Yang Ditangisi, lupakanlah. Jangan dikenang
Yang Dikesali, maafkanlah. Jangan difikir lagi
Kunci Bahgia Rumah kita
Pendamlah Keimanan dan Ingatan manis
Kenangilah Tangisan Syukur
Semoga Cinta terus mekar dalam Redha Allah
Mencari dan Terus Mencari Cinta Ilahi.....UZAR

Dalam hidup kita tidak lari dr Dugaan, cara kita memikir, menyelesai dan melaksanakan saja yg berbeza. Begitu juga dlm hidupku, adakah aku tidak tau bersyukur... aku sentiasa bersyukur tapi airmata gugur juga akhirnya. Hidup perlu diteruskan selagi hayat dikandung badan. Aku lebih gembira kini dengan keluarga yg sangat aku syg...Aku sentiasa berdoa semoga ianya berkekalan hingga ujung dunia. Catatan di atas sentiasa aku jadikan ingatan dlm hidupku.....

1 comment:

  1. Salam adik,

    Semoga apa yang dihajati, diimpikan dan yang didoakan, dikabulkan oleh Allah swt. Semoga menjadi seorang isteri yang baik diantara yang terbaik...insyaAllah.

    ReplyDelete