Friday, November 26, 2010

26hb November 2005


Assalammualaikum, pe kabar semua sihat ke?....

Ok lah hari ni adalah hari istimewa dalam hidupku, ulangtahun perkahwinan kami yg ke-5thn. Alhamdulillah, semoga rumahtangga yg dibina penuh dengan kasih sayang dan berkekalan hingga ke syurga..., InsyAllah.

Ni adalah hadiah pemberian dr hubby tercinta...hehehe, tak mintak pun tapi org nak bagi kita terima jerrrr... terima kasih abang. Dia kata 2in1, "hadiah utk ulangtahun perkahwinan dan hadiah hari lahir aku yg jatuh pd 3hb December nanti".

*
*
*
*
*

Haritu aku dok pikir nak bg hadiah apa plak kat hubby... Hari lahir Dia jatuh pd 11hb December nanti. Aduhhhhhhh......

TAPI sekarang aku dah ada Hadiah yg sungguh BERMAKNA DAN LEBIH BERNILAI dr SEGALANYA......, Syukur padaMU Tuhan, Thank you Allah...
Alhamdulillah.... semoga selamat hendaknya....



agak-agak apa la hadiah misteri yg aku nak bg kat hubby tu erkkk takper sama-sama kita tunggu dan lihat yer...



2 comments:

  1. Salam Zura..tahniah diatas ulangtahun perkahwinan yg ke 5 tahun,semoga mahligai yg di bina terus mekar dan bersinar fm hehehe,gurau je.tahniah jika tahun depan anis naik pangkat! mcm tahu2 jer..hehehe..JUGAK Selamat menyambut ulangtahun kelahiran...semga persahabatan kita jua berkekalan,AMIN..

    ReplyDelete
  2. Wsalam CT...Terima kasih atas ucapan itew.....
    Hehehe cam penuh misteri jerrr hadiah tukan. InsyAllah, kita sama-sama doakan agar kehidupan kita lebih baik juga untuk dirimu.

    ReplyDelete