Sunday, February 27, 2011

Maggie goreng



Alhamdulillah.... ni sarapan kami dipagi hari. Aku buat maggie goreng dan karipap. Meh jemput minum, ada lagi tu.... Semalam petang ada sikit rajin dan kebetulan ada lagi sebiji keledek yg tak dibuat apa2 asyik goreng jer dah jemu lar plak mau badan aku ni sakit2 penuh ngan angin dah ler skang ni aku kena kontrol makan benda berangin...ahahaha.... nape erkkk, mrmmmmm...

Aku pun ptg kecik2 dan buat inti, nanti leh buat karipap. Goreng separuh untuk minum ptg dan separuh lg difrozenkan. Pastu pagi tadi aku buat lak maggie goreng..., cukuplah tu sebab tgh kami kuar gi dewan kat putrajaya nun ada jemputan kawin... so senang keje acik.....

2 comments:

  1. Assalamualaikun zura..tergodes nengok megi goreng tu...aduh mesti dah abis kan..x pe nnti mak et nak buat jgk...tp kan mood menggoreng tgh malas sekarang nak merebus jer megi tu pastu masuk telur n ngap..

    ReplyDelete
  2. Waalaikummusalam CT..., hehehe sudah pasti. Zura kalau dah malas tu, memang suker rebus jer senang. Tapi ni ada sikit jer rajin... jom2 masak maggie.

    ReplyDelete