Monday, April 26, 2010

Mee Hailam....


Salam,

Dah makan ke? Ni menu ari jumaat mlm yg lepas. Balik keje sampai umah, pening jap nak masak apa? Sbnrnya Aku ni tgh diet tp klu tak masak kang sian plak kat hubby n anakku itew...

Ni lah keje org pompuan selain kojo kat opis blk umah kena masak dan kena pikir nak msk apa? Tapi aku klu malas tahap gaban dah dtg aku msk je simple dimple camni ha..... abis citer. Janji kenyang...

Bang, annis jom makan......

"Makan jelah Yang tak yah diet2, wat penat je"...... uwaaa....... pe lagi tak tunggu dah bedal sepinggan.... Licin



Wah wah....... Annis tgh baca doa mkn. "Syedap
nyerr Ummi, nanti masak lagi yerrr". Anakku ini klu makan Mee laju jer tp klu mkn nasi ntah bila2 nak abis. Letih la aku nak pujuk soh makan. Susah tul, camne la nak gemok Nis. Ummi yg tgh diet ni pun tmbh selera mkn.. entah lerrrr.

Dah layanzzzzzzzzzz........ urggggghhhhhhh kenyang, Alhamdulillah.






Nak resepi ke? tak yah la kot semua org dah pandai masak, aku lebur je segala bhn2.... masak ler tu.

Ni menu ari jumaat mlm minggu lps dah abis selamat masuk alam flora... wakakka. Sape2 yg tingin tu gi dapor masak klu tak gi kedai je order...

Tak tau nak panggil apa... Sizzling Mee atau Mee Hailam...... Layanzzzzzzzz

Sodap abis sepiyuk 3 beranak makan....


1 comment:

  1. Salam,

    Wah mama dah bedal mee dulu.Anis baru nak baca doa..hehehe

    ReplyDelete