Tuesday, July 6, 2010

Mee Siput Goreng

Salam semua...

Ni menu malam tadi disebabkan tak tau nak masak apa dan tiap2 malam dah makan nasi kerna cik abe berpuasa... cam nak masak mee la plakkan. Tapi ni aku guna mee siput.... haaaaaaaa mee apa tu! sebelom ni aku penah ternampak kat bloggers mana ntah wat mee goreng siput ni. Semalam masa aku pusing2 cari mee kering terjumpa mee ni lalu aku sambar ler sepeket...

Aku dah jatuh cinta ngan mee ni sebab lagi sedap dr mee kuning. Aku tak bape suker mee kuning yg biasa tu sebab kapur dia tu byk sgt la, suami kalau makan pun sikit je tapi yg ni dia makan betambah tambah..... lapar kot...huhu... kalau aku tak jumpa mee ni mesti aku dah wat spaghetti goreng jerr...

*
*
*


Ni la dia Mee Siput

Masa makan ni tanya suami sedap tak, dia kata sedap... aku pun citer la skit psl mee ni, tiba2 dia kata Halal ke? aku ckp ada cop halal dr jbtn agama islam perak... halal la tu kot.... ehhhh blh la camtu yerrrr...


1 comment:

  1. senang-senang nak juga try mee siput ni.aper rasanya yer. lebih sedap dari mee kuning biasa yer dik.

    ReplyDelete