Sunday, December 18, 2011

5 bulan sudah...



Assalammualaikum.... alhamdulillah, saya sudah 5 bulan. Saya sihat, sudah menyarap, masuk dua-dua tangan dalam mulut. Saya kurang nangis, kuat tidur.... tapi sekali kalau saya jerit..., aduh bergegar satu rumah. Ummi saya sangat geram sama saya, kakak saya apatah lagi... nanti saya besar lagi saya babab diorang kuat-kuat..... kehkeh....

Ummi kata nak pegi kedai amek gambar menyarap tapi tak pegi2 lagi..., nanti saya dah pandai merangkak baru tau... tak leh duduk diam2... saya tak suker tidur dalam buai tapi ummi tetap nak masuk dalam buai, pening pala den... saya nak tidur atas tilam jer leh guling-guling, rasa bestkan...

Ayah, ummi, kak annis suker makan depan saya..., teliur tau... saya nak makan... tapi saya isap jari jer sambil air liur meleleh...., ngences.... huhu.... ayah kata tak bagi makan lagi ke?, ummi kata mana boleh tunggu 6 bulan..... aduh lama lagi tu.... eh saya nak cepat besar leh makan syedap-syedap....... k lah penat dah, nak titun... bye2....



No comments:

Post a Comment