Thursday, December 1, 2011

Tarikh keramat...

Alhamdulillah...

26hb November 2011

Genap usia perkahwinan kami yg ke-6 tahun... syukur yg tidak terhingga, suker, sedih, duka, jiwa, lara... campur tolak darab bahagi semua ada lengkap...kihkih... apapun best, mendewasakan segalanya.

Semoga perkahwinan kami ini diberkati dan disinari 2 cahayamata yg sangat kami sayangi... teringin menjadi bidadari syurga untukmu... doakan ye bang...

En somi dah belanja makan kat luar dan special sikit... hehe... terima kasih abang, dulu bertiga sekarang berempat.

Anak adalah hadiah terbaik buat kami...




3hb December 2011

Genap usiaku yg ke-32 tahun... makin tua rupanya saya... moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki, menjadi lebih baik... isteri yg baik, menantu yg baik, anak yg baik, ibu yg baik dan muslimah yg terbaik... insyAllah.

Rasanya saya nak buat sebiji kek... pastu ingat nak belanja kuarga kecil kami makan kat luar juger. Tengah pikir kat mana plak destinasi yg sedap... pastu nak bawak anak2 jenjalan...

Agak2 apalah hadiah dr en. abang tahun ni kan... tak mengharap tapi kalau ada suker gak... entah2 sedetik ciuman jer... kuikui....




11hb December 2011

Genap usia suamiku yg ke-37 tahun... tapi kalau tengok paras rupa bentuk badan macam budak sekolah menengah jer gamaknya..., hehe bukan saya kata orang ramai kata... sila jangan muntah ijau...

Semoga panjang umur en. abang.., dimurahkan rezeki dan dapat menjaga kuarga kiter dengan baik... tahun ni tadak hadiah dari saya, awak sendri pun tahukan... nanti saya masak sedap2 untuk awak ye... hehe...

Senang, sekali celebrate untuk tiga perkara... jimat belanjakan... yg paling suker anak dara saya.. makan-makan.., jalan-jalan.., baby dok terkebil-kebil tengok kakak... dia hanya dok isap jari jer... minum susu cap gantung...

Apapun syukur yg tidak terhingga... alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment